törstig

Är så vansinigt töstig i dag har nu på mindre än 1 timme hällt i mig 4 stora! glas med dricka.. Kommer nog kunna hälla i mig mist 1 till känns inte alls som om det är på väg att ge med sig! 
Kommer väl få springa på toa tills man blir vansinig i kväll.. Men men det är bara att gilla läget.. 
 
Skulle ha gått på gravidyoga i kväll men det vart inställt pga av förlossning så blir nästa vecka istället men i morgon är det vattengympa som gäller om jag ska gå på det lite tråkigt att åka sj bara men det bli nog bra vill komma iväg och röra mig då det inte blev någon träning alls förra veckan.. Fick i allafall en sms av från posten att mitt paket från hm finns att hämta ut så ska ta en tur till ica sen och hämta ut det.. 
 
Nej om man skulle ta sig i kragen och städa köket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0