Sur

hur kan ens sambo lyckas få en att bli på så dåligt humör??
 
Har varit på riktigt bra humör hela dagen till min sambo kom hem och var allmänt sur och otrevlig.. Sen har karl mage och fråga varför jag blev så sur efter att ha har suttit och gnällt på mig.. Duktigt..
 
Sen så visade det sig att vi inte kan börja med köket på ca 1,5 vecka för att att hans bror åker till finland på onsdag och min sambo inte har verktygen som behövs! toppen!!  så men andra ord så betyder det att vi kanske kan börjar riva upp golvet först närsta onsdag eller så.. Typ den 15 och köket kommer den 28!!  Så nu är det väl dags att börja fundera ut förvaring för köket oxå! dels alla skåp men även alla vitvaror och måttbeställd bänkskiva lätt att förvara va? ja men det är bara att gilla läget helt enkelt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0