Sista!

Då var sista arbetsdagen avklarad. Känns hur skönt som helst speciellt då jag i dag har haft sjuk ont i fötterna samt att bäckenet har värkt mer än vanlig och så har jag haft halsbränna hela dagen typ.. Så att det var sista dagen på jobbet kändes väldigt bra.. Ska bli skönt att vila upp sig nu men det finns en stor risk att jag bli uttråkad på att gå hemma under sommaren! Men kommer finnas saker att göra här hemma så får sysselsätta mig med det.

Efter jobbet så tog jag och vilade en stund var helt slut! Och nu ska man börja fundera på att tända grillen blir grillad entrecote, majs och så potatissallad och vanlig sallad till det! Inte helt fel kan jag lova tänkte även göra milkeshake vilket är väldigt gott i sommar värmen..
Inte nog med att det var sista arbetsdagen i dag så är det ju även sista maj i morgon är det redan 1 juni hur gick detta till? Tiden rusar verkligen förbi! Men sommaren brukar ju ha den förmågan och i år så längtar man ju lite extra till hösten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0