På förlossningen

Japp i går kväll åkte vi in till förlossning pga att jag ej känt bebis på 24 timmar när vi var där så visade det sig att allt var bra och jag kände lillen sparka och böka runt :)
Fick även se honom på ultraljud mysigt. :)

Men problemen slutade inte där fick på vägen hem ruggigt ont i sidan men tänkte att det går nog över under natten men icke har haft ont hela natten och inte kunnat sova så fick sjukanmäla mig från jobbet och åka till förlossningen igen för att kolla vad det berodde på. På förlossningen fick jag vänta ca 1,5 timmar på läkaren som kände på magen och så fick jag lämna urinprov och blodprov. Sen fick jag åka hem en stund för att sedan komma tillbaka efter ca 1,5 timmar.
Väl tillbaka så fick jag vänta ungefär 1 timme på läkaren som berättade att dom inte hittade något på avvikande på varken på blodprov eller urinprov så kände dom på magen igen.
Fick besked om att det troligtvis är förstoppning som gör att det samlas massa gaser i tarmen som då gör att jag får ont.. Koliksmärtor sa dom..

Så hem och göra typ ett lavemang och nu är det bara att vänta och se om det blir bättre.. Låter i alla fall om magen hela tiden nu bubblar och har sig så något händer i alla fall..

Så nu spenderar jag kvällen på soffan och vilar. Kameran ligger på laddning i alla fall så hoppas på att kunna ta bilder på renoveringen ikväll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa minifoam tabletter, funkar super bra mot magen! =)

2013-05-20 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0