Min drag så långt

Sitter och väntar på att maten ska bli färdig den ligger i ugnen just nu. I kväll blir det något så enkelt som fiskpinnar, pommes och remulardsås.. Väldigt enkel mat men orkar inte gör något mer avancerat..

Proviva drycken i morse verkat har hjälp i alla fall magen känns bättre.. Ska fortsätta dricka den varje dag och se om det verkligen har någon effekt..

Efter jobbet i dag så tog jag en tur till barnens hus och beställde vagn och nu har dom ett erbjudande så man får en spjälsäng på köpet värde 499kr inte illa.. Vagnen landade i alla fall på 5800kr med liggdel, myggnät och regnskydd. Det blev en crescent comfort röd/svart :) den beställs med förvaras sedan i butiken så hämtar vi den i mitten på aug monterad och klar :) skönt att ha fixat det i alla fall..
Spjälsängen får vi samtidigt som vi hämtar vagnen.

Sen åkte jag vidare till willys och handlade mat för en vecka. Och sedan hände något mindre roligt när jag skulle baka ut ur rutan så råkade jag baka på en annan bil som kom körande så fick stanna och skriva papper på det. Får väl säga att det var tur att det var företags bilen så det blir inte jag som åker på det i alla fall..

Sen åka förbi mamma för att hämta ett baby täcke och kudde samt ett påslakanset som hon hade hemma.

Sen har jag bara varit hemma ätit en glass i solen och så..
Juste ringde och flyttade fram lev av köket ifrån den 28maj till den 12 juni istället då vi inte hinner klart till nästa vecka.. Så nu är det lite mindre stress i alla fall..


Ska ta och fixa med papper till försäkringskassan i dag oxå så jag kan posta dem i morgon..

Känns som man ändå har hunnit med lite en måndag som denna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0