May. 02, 2013

Torsdag i dag men har fått påminna mig sj om det hela tiden känns som måndag.. Imorgon är det redan fredag underbart!!
Väldigt skönt med en ledig dag mitt i veckan så här ladda batterierna lite :)

Valborg spenderades i alla fall med s och s. Åt middag snackade spelade spel och kollade på film.. En trevlig kväll helt enkelt.. Dock så hade jag sjukt ont i bäckenet efter att sjukgymnasten hade gjort en bedömning. Så var kanske inte det roligaste sällskapet men det får som helt enkelt ta!

Första maj så hade vi sov morgon, och sen slappa i soffan innan vi åkte till ikea men var så mycket folk så åkte därifrån igen och hälsade på min gudmor en stund i stället innan vi åkte hem och kollade på film och bara myste :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Sofias änglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0