Helgen

Dåligt med uppdateringar dem senaste dagarna har haft lite skrivkramp.. 
Helgen var lugn och skön, vilket verkligen behövdes vaknade nästan utviald i morse när det var dags för jobb. Sista jobbveckan nu!! Bara fyra dagar kvar att jobba nu! 
 
jaja tillbaka till helgen:
 
Ifredags var vi på bio och såg fast and furious 6. Sjukbra film lika bra som den förra om inte ännu bättre! Somnade typ direkt när vi kom hem vid tio så trött. Sov sedan 12 timmar i sträk förutom att jag var uppe och kissade.
 
Lördagen spenderades hemma. På förmiddagen så låg vi på soffan och kollade på film och åt frukost sedan städa jag och manen min klippte gräs och fortsatte med renoveringen. Sen blev det middag och film i soffan. Jätte mysigt att bara vara i bland.
 
Södagen började på samma sät som lördagen sen så åkte jag och handlade mat för veckan och sambon till biltema för att köpa något han behövde för renoveringen.. Sen hem och bara slappa innan vi mötte upp J och J för middag på pizzan. Sen hem och så kom min pappa och syster förbi och kollade på film och fikade innan dem åkte hem vid 10 och då började jag göra mig iordning för sängen..
 
Lagom avanserad helg. Inget morsdags firande då både min mamma och sambons mamma befann sig på andra sidan östersjön dock på olika håll.. ska fira mamma i veckan istället tänkte jag hon kommer hem ikväll så får ta någon dag som passar.. 
 
Ikväll blir det lugnt laga lite mat och så kanske tvätta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0