Bm besök

Har varit hos bm nu..
Ingenting avvikande.. Järnvärdet låg kvar runt 100 vilket är lite lång men hon trodde att det var där jag skulle komma att ligga resten av graviditeten.. Blosockret låg på 5,5 vilket oxå är bra. Och så bebisen hjärtljud ca 140 slag i minuten och livmodern var 24 cm allt är precis som det ska vara :) bebis mår bra vilket är huvudsaken!! Nästa besök blir om 4 veckor..

Nu har jag bara 1 vecka och 1 dag kvar att jobba! Härligt! Längtar börjar kännas på jobbet nu kan jag meddela. Blir först 5 veckors semester sen hoppas jag på att dom godkänner min gravidpenning annars blir det föräldrar dagar, vilket skulle vara lite tråkigt.

Nej nu ska jag vila en stund!

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0