Billiga veckan

Underbart väder ute i dag.. Satt ute och fikade i dag med min mamma firade lite sen morsdag så blev lite prinsses stubbe jätte gott.. satt och pratade om dittan och dattan i ca två timmar innan jag skulle åka hem så man fick lite mat gjord innan sambon skulle iväg och hjälpa sin bror att sjösätta segelbåten.. Blev fisk i paket jag tycker det var gott men inte sambon som inte gillar torsk över huvudtaget.. 
 
Har ju gett billiga veckan från ica en chans dock inte via matkassen utan åkte och handlade själv då jag var för sent ute för att beställa färdiga kassar.. Kör på förra veckans recept då dom föll mig mer i smaken.. Dom färdiga matkassarna kostar 549 och då ingår inte vissa basvaror som pasta ris och sådant.. Blev billigare att handla själv vilket var väntat köpte allt till veckans mat pluss basvaror som var helt slut hemma och så mellan mål och lite sådant och det landade på 530 kr så skiljer ganska mycker i pris ändå men det lär ju variera från vecka till vecka kan jag tänka mig.. men fortsätter nog att handla sj efter billiga veckan recepten då maten hittils varit väldigt god och så slipper man sitta och fundera ut mat i all evighet så slutar det ändå med att man äter i princip samma vecka efter vecka ändå.
 
så igår åt vi timjanbiffar vilket var väldigt gott och i dag fisk i paket med citron dressing vilket oxå var gott!
Värt att prova om ni inte redan har gjort det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0