Beställt skötväska

Tog och beställde en skötväska i dag som jag länge tittat på.. Dom har haft 20% rabatt på alla skötväskor ett tag och i dag var sista dagen så jag passade på att beställa desutom hade jag yttligare 10% rabatt :) så kändes som om det var dags att klicka hem den..
Har tvekat länge eftersom att det finns så många skötväskor och jag vill välja en bra som passar våra behov men denna känns väldigt bra.. 
 
 
Här är den snygg är den oxå.. Tycker jag i alla fall :) 
Får bara hoppas att min sambo tycker den är okej lite väl tjejig men det är väl ändå mest jag som kommer använda den.. 
 
 
 
En video om väskan.. 
 
Hehe käns nästan lite tidigt att börja köpa sånna här saker till bebis redan men det är väl kanske bara nån konstig ide jag har fått är ju ändå i mitten på v 24.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0