Måla måla måla!

Ja idag tog jag tillsist tag i trappmålningen igen :) det har liksom legat på is ett tag först under ivf för då hade jag tusen andra saker i huvudet och orkade helt enkelt inte. Sen blev jag gravid och med det överstimuleringen och sedan illa mående och tröttheten.. Så nu när sambon är ute och fiskar och jag har energi så tog jag tag i det igen..

Men vilket jävla jobb det är att måla spaljen går ju knappt att komma åt och så ska man försöka få det jämt oxå.. Men men det är bara att nöta på bit för bit, planka för planka. Blir nog bra när det är klart sen :)

Ska ta en tur förbi färg affären imorgon och köpa nya penslar och ev en roller får se vad jag hittar :) förhoppningsvis så kommer jag hem någorlunda tidigt i någon dag i veckan så jag kan köra på ett lager färg till :)

Nej nu blir det lunch och film för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0