Tisdag

Tisdag i dag då, har i alla fall koll på vilken veckodag det är fortfarande :)
Har precis fått i mig frukost och kört igång en diskmaskin!
Nu sitter jag och slappar i soffan en stund ska ta tag i och sortera bland alla barnkläder tänkte jag :) ska väl sätta mig och skriva vad jag har till bebis och vad jag behöver..

Rebecca och Emil ska komma hit och fika en stund oxå..
Ska bli trevligt!

Måste åka och handla sen oxå glömde matlistan hemma igår när jag var ute och åkte..

Har sovit lite halv dåligt i matt oxå vaknade vid halv tre med världens halsbränna! Trodde jag skulle spy nästan!! Och så hade jag inga tabletter hemma heller så var bara att vänta ut det väldigt roligt! Eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0