Effektiv lördag

God förmiddag eller lunch eller vad man ska säga:)
Vi är i alla fall i fullgång här hemma. Dagen började med en lugn frukost i soffan framför ett avsnitt av bones sen så satte sambon igång med golvet i hallen och jag tog och plockade lite och diskade.. Sedan tog jag och sorterade tvätt och startade en maskin och så tog jag vek ren tvätt! Just nu så sitter jag och tar en paus efter att ha skrapat och kört med målartvätt på en bit av fasaden som ska målas när det är torrt!

Känns som om vi får en del gjort även om sambon tycker att det har tagit hela dagen att riva halvgolvet hehe dock så är han ju inte klar ännu men han har ju ett par timmar till på sig innan vi ska iväg på middag hos Rebecca med familj..

Super att bli bjuda på middagen en sån här dag när man jobbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0