Rensa i röran

I dag har jag fortsatt rensning här hemma.. I dag tog jag ta i min låda med räkningar och papper som står i köket.. Där slängs alla räkningar ner och sen så är det meningen att dem ska hamna i en pärm när dom är betalda detta händer väldigt sällan utan istället så blir det så mycket papper i lådan så det tillsist inte går att stänga den! Så i dag åkte alla betalade räkningar och dvs papper in i pärmen! Sedan så gick jag igenom medecin lådorna och så en del andra lådor som stod på hyllan i lilla toan så nu är det ordning i dem lådorna!

Slängde sådan som inte behövs och la alla medeciner som ska slängas i en påse för att ta med till Apoteket! Ska försöka ta mig i kragen under dom närmaste dagarna och gå igen badrums skåpet! Är en enda röra där inne så ska ta och gå igen det och verkligen slänga allt som inte används..

Märks att man är inne i en period då man bara vill rensa undan allt skit som ligger överallt!! Så jag försöker göra det jag orkar helt enkelt.. Skulle behöva städa förrådet på övervåningen kartongerna är det ordning i men allt är bara in slängt så skulle behöva plocka ut allt och sen lägga in alla i ordning så man lätt kommer åt det man behöver.. Och även så det finns utrymme att ställa undan sådant som inte behövs..

Nej nu ska jag ta och vila mina svullna fötter en stund och dricka ett glas kall apelsin läsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0