Kläder

Helt otroligt vad dålig jag är på att blogga.. Ledig som man är och ändå så tar man sig inte tid till det.. Börjar förstå pensionärer som aldrig har tid hehe..

Jaja i dag så har jag i alla fall varit iväg och handlar samt matat en kompis katter.. Sen så har jag inte gjort så mycket mer min mormor var förbi med en jordgubbs planta som hon vill att vi ska ta hand om medans hon är borta! Hur man nu ska lyckas med det utan att ta död på den! Hjälp :)

Ska väl ta och diska lite och så kanske ta och fortsätta med resningen bland alla kläder.. Har en tvätt korg med kläder i förrådet som jag rensade ur garderoben i början av grav ska ta och kolla om jag verkligen ska spara allt.. Försöker vara lite hård denna gången när jag rensar så man verkligen gör sig av med allt skit som man ändå inte använder eller kommer använda efter grav heller.. Endel kanske man kan sälja vidare men det mesta åker till UFF lådan så slipper man besväret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0