Gotland nästa

Bilen är packad, disken diskad och allt annat fixat! Så nu ligger jag och vilar mina värkande fötter i soffan framför tv.

Har inte haft stödstrumpor i dag vilket känns!! Jätte svullen och jätte ont! Måste helt enkelt inse att jag måste ha stödisar hela tiden varje dag från och med nu! Bara att gilla läget.. Har även på mig stödisar och tre kvarts byxor vissa dagar kanske inte det snyggaste med har inget annat val mitt i sommaren och tror iofs inte att någon har något att invända syns ju ganska tydligt att man är höggravid nu bara 44 dagar kvar nu!

Jaja nu ska jag fortsätta kolla på tv innan vi sticker till Gotlands färgan! Ska blir så härligt..

Får se om man tar sig tid att blogga något annars gör jag det när jag kommer hem igen..

Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0