Fungerande Ac!!

Blev en riktigt härlig dag i dag.. Svägerskan åkte som sagt med när jag lämnade bilen på service och med sig hade hon svärmor. Så när bilen var inlämnad så åkte vi i väg till ett fik i järna jätte mysigt och allt ekologiskt!! Satt ute med en dam och fontän precis brevid där massa fåglar stannade och badade :) sedan så gick vi och kollade på rosen trädgården som fanns där och så kollade vi in den lilla butiken.. Sedan började vi röra oss mot verkstaden igen men stannade på Max och tog varsin lyx shake :)

Åkte och hämtade min bil och nu fungerar ac igen!! Kyler hur bra som helst och inget läckage hittade dom heller ska tillbaka en snabbis på måndag för att dom ska kolla igen :)

Efter detta bar det av hem och så har jag legat och kollat på ett avsnitt av bones och haft koll på en aktion på tradera som jag vann:) visar bild och berättar vad sen..

Nu ska jag äta lite middag..

Hoppas alla har haft en bra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0