49dagar kvar!

I dag är det då 49!! Dagar kvar till beräknad förlossning! Jag börjar undra när tiden ska gå långsamt alla säger ju att tiden går sååå segt sista tiden.. Men jag tycker den rusar förbi och då har jag ändå varit ledig i nästan 7 veckor!!
Trodde tiden skulle börja krypa fram efter att man varit hemma någon vecka men inte då.. Och nästan vecka börjar sambon sin semester och vi åker till Gotland så då kommer väl tiden gå ännu snabbare!

Alla semester planer är ännu inte spikade men Gotland en vecka sen ska vi väl ner till Västervik och så Finland några dagar för att träffa mina nya släktingar. Med nya menar jag att jag bara haft kontakt med dem ett kort tag då dom är på pappas sidan.. Dom flesta av dem bor ca 10 mil från Åbo vilket är perfekt så svärföräldrarna bor där..
Dock så kommer jag ju vara någonstans i v 35-36 när vi åker dit tror jag vilket gör mig lite nervös vägrar föda på finsk sjukhus!! I Sverige är en annan sak där gör det inte lika mycket om det skulle råka sätta igång när man är bort rest, lite bökigt blir det väl men det är åtminstone i Sverige!

Nej nu ska jag sätta på mig lite mascara och sen åka iväg ska stanna och matta kisse katterna på vägen tänkte jag.. Och om jag orkar bära ut säcken med kläder så kan jag dumpa av den oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0