Stress!

Idag har vi fullt upp! Först ska vi kl 10 åka och lösa ut nyckeln till församlingshemmet sedan ska jag åka och lämna Kevin hos min mamma och hämta upp syrran å så åker vi till oxbackskliniken så hon kan få resept på nya p-piller. Sen så ska vi åka och hämta ut doptårtan sedan hem och göra fyra smörgås tårtor som jag tänkte köra till församlingshemmet på engång och sen i kväll är det födelsedags middag för två tjejkompisar :) 

Ska väl försöka äta lunch där efter besökets på oxbackskliniken oxå..  

I morgon är det dop kl ett och innan det så ska jag hinna fixa färdigt smörgåstårtorna och förbereda församlingshemmet och så ska vi vara i kyrkan 30 min innan själva dopet börjar! 

Ja och någonstans där ska jg hinna göra iordning mig sj oxå.. Fullt upp med andra ord!

Nu ska vi gå upp och äta frukost och få på Kevin kläder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0