Städning

Idag har jag passat på att ha barnvakt och städat här hemma. Välbehövligt såg ut som om en bomb detonerat! 
Men innan dess så var M här och hälsade på innan jag åkte och lämnade tillbaka nyckel till församlingshemmet. Så vid ett lämnade Kevin hos sin mormor så jag kunde få städa i lugn och ro. Började med att plocka iordning i garderoberna och så städade jag sovrummet detta tig hela två timmar sedan så gick jag igenom lite julpynt innan jag började med vardagsrum och kök men han ibte klart innan det var dags att åka upp till mamma och äta och så hämta Kevin. 

Fick upp granen oxå men än så länge inget pynt förutom belysning.  Resten får vi ta i morgon. 

Nu har Kevin precis somnat så hoppas han somnat för natten så jag kan gå och lägga mig börjar bli rejält trött. 


Innan 


Efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0