Lunch och gnäll

Sitter och skriver detta på ett cafe efter att jag precis har ätit lunch:) Kevin sover i vagnen vilken befrielse! Han har varit jätte gnällig och skrikigt i dag och även igår kväll.. Något är det som är fel då han inte är en sådan bebis som gnäller i onödan.. Vet inte om han ät påväg att blir förkyld eller om han kanske ska få tänder? Men i alla fall så fick han alvedon innan vi åkte hemmifrån och somnade sen i bilden och sover även vidare i vagnen.. 

Är iväg och handlat lite bland annat pyjamaser till Kevin då han växer ur sina! 

Kanske ska unna mig själv en by bok oxå? Känns som om jag är värd det idag :) 

Nej nu ska jag röra på mig! Han njutit av att få äta lunch i lugn och ro:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0