Godmorgon

Torsdag i dag då.. Har inga direkta planer för dagen ska försöka städa undan här hemma lite och kanske få upp lite andvents ljusstakar oxå.. Och så måste jag verkligen tvätta har inget rent i lådorna snart.. Men än så länge så myser jag och Kevin i sängen! 

Igår så var vi en tur till ikea med min svärmor passade på att äta julbord där oxå. Köpte madrass lakan och skydd till spjälsängen ska ta och byta säng till Kevin han rör sig så mycket i sömnen så han slår huvudet i kanterna på vaggan.. 
Igår morse så låg han så här när jag vaknade 


Inget låg kvar det det låg när han gick och la sig.. Så en större säng skulle inte skada :)

Sedan på kvällen var vi iväg och träffade prästen in för dopet den 14de.. Så nu är det klart det mesta är ordnat måste bara köpa lite plast bestick och tallrikar i någon snygg färg :)

Igår kom även kevins kusin till värden! En liten pojke! Han är vansinigt söt! Längtar efter att få träffa honom! 

Nej nu ska vi gå upp och börja dagen! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0