dopet

Igår var det dags för dop för lilla kevin. Han skötte sig jätte bra vart lite gnällig pga trött het och så hade han svårt att komma till ro när det hände så mycket runt omkring men ändå så var han snäll och lugn sörre delen av tiden!
 
Cermonin i kyrkan var hur fin som helst och fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna! Gissar på att man ser bister och sur ut på många bilder pga av det! får se sen när M har gått igenom bilderna har tur att känna en duktig fotograf som kunde fota allt utan att det kostar mig mer än att han fick dopfika! 
Fikat efter var oxå väldigt trevlig även om det tar på krafterna att träffa så mycket folk!
 
Sedan så höll mig kära vän rebecca ett otoligt fin och rörande tal och här började tårarna verkligen att rina! Har en sådan otrolg tur att jag har en så fin vän som dig! 
 
Fick oxå otoligt fina present till kevin bland annat en motorcykel gunghäst! Ska lägga in bilder från telefonen sen sitter vid datorn nu! Komnmer även bilder från dopet så fort jag får dem! 
Kan i alla fall bjuda på en bild på min fina sons outfit! 
 
 
 
Stilig kille va! Han hade även lackskor ska ta bild på dem oxå! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0