Torsdag

Då var det redan torsdag.. Dagarna springer förbi och snart är sambons sista semester vecka slut..

Händer nog inte så mycket idag. Jag hade tänkt och åka och handla det som behövs inför sambons 30 års fira de på lördag. Ev baka lite oxå och så ska jag ta och städa!! Ser ut som hej kom och hjälp mig här hemma..

Sambon åkte iväg för ca 1,5 timmar sen till sin bror för att låna hans bil gissar på att han fastnade där. :)
Tror han ska åka och köpa fönster i dag eller han surrade om det i alla fall..
Så det blir väl inte mer spännande än så i dag..

Har lekt lite till med min nya kamera och måste säga att jag är otroligt nöjd! Räcker gott och väl för en hobby fotograf som mig:) synd att jag inte har någon dator så ni kan få se men så fort vi skaffat en så ska jag lägga in lite bilder:) kanske skulle ta och måla trappan på undersidan i dag oxå eller så gör jag det nästa vecka när man ändå är ensam hemma:)

En tur till ikea skulle inte sitta fel heller får se om vi kommer iväg dit i dag eller imorgon :)

Nej nu ska jag försöka få något gjort istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0