Små fix

Då har ännu en dag rusat förbi.. Har fått lite gjort i dag men inte alls så mycket som jag egentligen skulle ha velat..

Har i alla fall plockat undan lite här hemma. Tog och rensade undan lånade filmer och lämnade tillbaka dem i alla fall.. Sedan var jag och syrran iväg och handlade och kollade efter en cd väska men hittade ingen förrän jag kom hem och kollade på nätet och hittade en på jula så ska ta en tur dit i morgon tänkte jag så man får in alla dvd skivor i fodral..

Har även bakat hallon grottor nu på kvällen.. Ska fixa en sats till i morgon och så ska även smörgåstårtorna förberedas..

Sambon var i alla fall iväg och köpte fönster och har nu under kvällen monterat ett av dem.. Han fick hjälp av en kompis han kan ju inte lyfta fönstret sj och jag är inte mycket till hjälp :)

Nu blir det en lugn kväll framför tv innan läggdags..
Hoppas alla har haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0