Shopping igen

Var iväg till Skärholmen men svägerskan i tisdags.. Fikade och kollade lite i butiker. Hon behövde mer köns neutrala kläder då det mesta hon har är från när dottern var lite och är då i rosa så hon kände att hon skulle behöva mer som både tjej och kille kan ha. Hon vet ju inte könet på bebisen i magen :) och självklart så kunde inte jag låta bli att handla lite till min bebis..

Detta fick följa med hem..
1 body med apor från name it
1 pyjamas med ugglor från lindex
1 kofta från newbie

Och så ett sett med matchande strumpor till lillen och mej från cubus.. Vita med blå hjärtan.. Mjuka och sköna perfekt till oss i vinter :)

Köpte även två böcker till mig sj.. Varma kroppar och stad av skuggor.. Håller på med stad av skuggor och den verkar lovande :)

I dag ska min mormor komma hit och fika hon ville träffa mig en gång innan liten kommer :)

Nej nu ska jag ta och fortsätta fixa här hemma ska tvätta bebiskläderna så dom kan vikas in i byrån. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0