Sängkläder

Jaha efter att rensat i förrådet så tog jag det lite lugnt tittade lite på en serie och kollade på ikea vet en del saker jag vill åka och köpa får se vad sambon min tycker om det :) sedan så vart det att laga middag i dag stod det kalops på menyn tar tid men det är ju så gott :)

Väntar på att ännu en tvättmaskin ska bli klar så jag kan ladda torktumlaren och så ska jag bädda med rena sängkläder i sovrummet.. Vilket påminner mig om att jag måste köpa lite nya sängkläder våra har hängt med ett tag och börjar se sunkiga ut.. Så ska kolla runt lite och beställa tre uppsättningar sängkläder eller så..

Nej nu ska jag ta och bädda innan jag ska kolla på en film..

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0