Packet

Har varit iväg och handlat och på väg till affären så stannade jag vid brevlådan och hämtade posten där låg det två avier så stannade vid den lilla ica butiken för att hämta ut dem innan jag åkte och handlade. Tänkte att jag skulle slippa stanna pågen hem när jag ändå hade massa mat i bilden..
Åkte och handlade och när jag precis har packat in alla matvaror i bilen så får jag 2! Sms avier direkt efter varandra så då var det ju bara att stanna vid den lilla ica butiken igen och hämta ut dem oxå.

Så nu har jag precis kommit hem och packat upp alla matvaror och ska ta något att dricka och sitta ner någon minut och vila mina öma fötter innan jag ska ta och vika tvätta och öppna paketen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0