Magen v 38

En bild på magen i v 37+4..
Är stor och klumpig och har samlat på mig ännu mera vatten.. Det som tidigare var ben är nu bara ett par stockar och det som ska föreställa minna fötter är mer eller mindre bara två stora klumpar! Men samlar inte bara vätska där utan över hela kroppen!! Ansiktet år oigenkännlig händerna svullna som korvar! Har fått kapaltunnelsyndrom på vänster hand så domnar och har värk i handen känner igen symtomen från när jag hade det i höger hand.. Hur mycket vätska kan få plats i en kropp?!

Ut över detta är man ju trött och har halsbränna och förvärkar nästan dagligen.. Nu är man verkligen höggravid! Börjar längta efter att föda samtidigt som jag får panik över hur jävla fort tiden går!! Känns som om man inte alls hänger med..

Jaja lite gnäll så här på morgonen.. Men i huvudsak är jag en väldigt lycklig människa! Det var ju inte länge sen som jag inte trodde jag alls kunde bli gravid och nu sitter man här med svällande mage och en lite kille som har disco i magen :)

Inte ens att köket står halv klart stör mig är bara lycklig över att det äntligen blir renoverat efter att ha väntat på det i flera år!! :)

Nej nu måste jag sätta mig i bilen ska åka och fika med cherry..

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Lykke

Fin mage, inte långt kvar nu. :)

Vet känslan av att tiden går lite för fort. Jag tyckte nyss att jag satt där med plus på stickan och idag blir min lilla tjej 3 månader gammal.. Vart tog tiden vägen ?! ;)

2013-08-20 @ 17:45:33
URL: http://sandrasodergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0