Kanin från ikea

Har i alla fall fått lite gjort här hemma.. Tvättat en maskin med mörk tvätt och så hand tvättade jag bebis nya kläder och nu ligger det i torktumlaren som snart borde vara klar för att vikas in..

Har även plockat lite här och lite där och så var min mormor här och fikade en stund.. Ska ta och plocka lite till innan killen Från trygghansa kommer hit och ska gå igenom våra försäkringar.. Han skulle komma vid halv nio tiden..
Ska skriva en matlista oxå ska handla i morgon efter att jag träffat gamla kollegan för lunch..

Tänkte tipsa alla småbarns föräldrar eller blivande föräldrar om den här söta kaninen i hatten som jag hittade på ikea för 59kr man drar upp själva kaninen så spelar den en vaggvisa hur mysig som helst.. mjuk och gosig :) kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den på ikea..

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0