Godmorgon..

Ligger i sängen och drar mig har inte orkat kliva upp ännu mer än för att gå på toa.. Har sovit riktigt bra i natt! Det behövdes efter igår natt då jag knappt sov fören kl 5 på morgon pga för värkar! Dom började vi nio på kvällen men då bara som molvärk sedan så blev dom värre och värre fram till runt 3-4 då det började gå över igen och sen försvann dom helt! Var lite orolig där ett tag att det skulle sätta igång!
Så kan lova att jag var trött igår men fick ändå en del gjort och kom sen i säng vid halv tolv och sov gott i natt!

Börjar nog bli dags att inse att bebis i princip kan komma när som helst.. Har inte fattat riktigt att jag är i v 37 helt sjukt ju! Hur lyckades jag med det? Vart tog veckorna vägen?

Idag är det i alla fall dags för baby shower vilket ska bli trevligt träffa lite vänner och fika :)

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0