Fredag

En trött Nina som skriver nu kan jag lova..

Dagen började med att jag vaknade med förvärkar igen och låg vaken ett bra tag pga dem.. Sen när jag äntligen somnade om så började sambon såga och självklart så vaknade jag av det.. Jaja lika bra att gå upp äta lite gröt och så fick jag veta att jag skulle passa Emil medans killarna jobbade med köket.. I dag var det fönster nr 2 som stod på schemat.. Så hann inte mer än vika tvätt innan dom kom.. Så då blev det att leka lite med Emil innan jag lagade lunch.. Sedan så satte vi på filmen Rio som fick Emil att snällt sitta i soffan och titta på film så jag han passa på att diska, göra smörgåstårtorna och en satts muffins.. Sedan kom Emils mamma hit och vi åkte iväg och hämtade mat och åt ihop innan dom åkte hem och jag la mig en stund på soffan..

Nu på kvällen har jag diskat lagat en satts muffins till och städat köket.. Skönt att fått det gjort..

I morgon blir det att försöka komma iväg och handla i bra tid och sedan ska det städas och plockas lite här hemma och så ska vi bära ner en sitt grupp från övervåningen..

Men blir nog super blir ju inte någon stor städning precis då man ändå kommer får städa om efter firandet.. Men lite mer undan plockat än det är i dag har ju inte varit så effektiv med det senaste tiden har kommit annat emellan..

Nej nu ska jag njuta av kvällen innan det blir sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0