Dagarna går

Herre Gud vad dagarna går fort snart har ännu en vecka gått!! Förstår inte vart dagarna tar vägen?

I alla fall så hade jag super trevligt i tisdags med cherry.. Satt en stund i en park och pratade medans hennes dotter lekte och sedan vart det att gå till Apoteket för att köpa ett handleds skydd till min hand, hjälper verkligen vid kapaltunnelsyndrom domnar inte lika ofta och vaknar inte mer lika värkande hand på morgonen..

Köpte även en vit body på kappahl vilket jag tänkte köpa i flera dagar och så fick jag även syn på ett par tossor som jag bara var tvungen att ha!!

Efter detta vart det att åka hem och små fixa lite.

Igår var jag hos mvc och allt såg bra ut förutom järnvärdet som ligger på 106 lågt som alltid.. Magen var nu 35 cm vilket är helt normalt och den lilla ligger fortfarande med huvudet ner och har även börjat sjunka ner i bäckenet vilket är bra.. Efter detta åkte jag och mamma till ikea och handlade lite blev en badbalja, madrass, plastade madrass skydd, speldosa, mobil att hänga i taket och knivar.. Bestämde oss för att köra på badbalja även om vi har badkar då slipper man fylla hela badkaret varenda gång och så kan ju balja stå på golvet så skipper man stå böjd över badkars kanten.. Kollade även på lösningar till hallen och jag vet nog hur jag vill ha det gäller bara att få med sambon på noterna :)

Efter detta åkte jag och släppte av mamma och sedan förbi hos Nettan en stund.. Sen hem laga middag och så åkte jag som sambon till hans bror för att sambon skulle låna något verktyg..

I dag har jag kört mamma och hennes väninna till Centralstationen sedan åkte jag förbi lekia aldrig varit inne i deras butik men vad mycker saker dom har för bebisar vaggor, barnvagnar och sådant med även massa leksaker för som södra minsta..

Sedan vart det en tur till jysk för att köpa påslakan sett till vagga och så lakan.. Efter detta åkte jag till Nettan för tt lämna lakandet som ska sys om till flera små som passar vaggan.. :)

Nu är man hemma och har ätit samt klippt till skumgummi madrassen så den passar vaggan och så har lag lagt sängkläderna i tvätt maskinen väntar bara på att torktumlaren ska gå klart så jag kan köra maskinen.. Ska åka till Nettan snart igen då jag lyckades glömma handleds skyddet där.. Annat så händer det inte så mycket mer i dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0