7 dagar kvar....

Till bf en enda kort vecka.. Hur är det möjligt att det är så kort tid kvar? Vad hände med veckorna??
Iof så tror jag att jag kommer gå över tiden..

Har ju städat, handlat ä, rensat i förrådet och så vidare och ingen bebis på g för det så tror nog han trivs bra där inne :)

Min mamma ringer typ varje dag för att kolla om det är någon bebis på g och hur jag mår :)

Mår ändå rätt så bra för att vara så höggravid. Är ju fortfarande svullen, varm, trött och ett bäcken som väcker mer nu sista veckorna och sen är jag ungefär i samma stolek som en hel ko! Vilket gör att man inte rör sig speciellt smidigt eller snabbt.. Och andfådd blir man bara man reser sig ur soffan men har ändå orkat göra endel..
I dag var jag och veckohandlade pluss lite till.. Handlade hela middagar och frukost för en vecka men då dom hade extra pris på en del varor så Börje det lite mer än vad som går åt.. Ska tex äta kyckling en dag men köpte 3*900g för bara 99kr och samma sak med krossade tomater ska äta det två dagar men köpte 10 burkar för 30 kr..
Inte helt fel priser :)
Köpte blöjor oxå då det dels var ett erbjudande om man handlade andra varor för 300 så fick man köpa ett stort paket för 89kr och så hade jag en rabatt kupong från willys tidningen att man fick 60kr rabatt vid köp av två paket blöjor så jag betalade helt enkelt 118kr för två paket blöjor 1 packet kostar egentligen 108kr så det var ju inte helt fel det heller blöjor kommer det ju gå åt..

Nu ska jag ta och vila mina värkande fötter en stund..

Slänger in magbilder oxå v 38+6...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0