Bebis kläder

Var iväg med carro i dag och fikada och sen kollade vi i lite affärer kollade efter snygga kläder till mig men hittade inget :( svårt att hitta kläder tycker jag men ska ge mig ut någon dag och kolla runt samt prova en del tänkte jag :)
 
Köpte en super söt overall eller onepice till bebis i stolek 56 från hm :)
 
Sen så fick vi två par leggins av carro till miraklet oxå tack snälla du :)
 
 
Ut över detta blev det två ramar som jag ska rama in Ultraljudsbilder i en som vi ska behålla och en som jag ska ge till den blivande mormor och morfan.. 
 
Nej nu ska jag fixa ägg til maten! blir pyttipanna i dag vart så sjukt sugen på det när jag och carro satt och pratade mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0