Viktminskning

jag har inte skrivit så mycket om viktminskningen.. Men just nu står jag ändå still i vikt ligger på omkring 73kg. Pendlar lite upp och ner men ligger alltid mellan 73,2-73,9 så det är väl bara att bita ihop och kämpa på tills det börjar gå neråt igen.. 
 
Det roliga är att trots att jag väger 73 kg så är jag smalare i dag än jag var när hag vägde 67 kg som jag gjorde innan thailand i mars.. Så det bevisar ju bara att man inte ska kolla förmycket på vågen då man tränar :) jag träbar ju ca 4 pass i veckan och muskler väger mer än fett.. 
 
Eftersom att jag har ägglossning typ i dag så betyder det att vi kommer börja med sprutorna om ca 2 veckor hoppas verkligen att jag kan gå ner något eller några kg till innan det är dags. 
Få helt enkelt köra på och hoppa över godsakera på helgen som det annars lätt blir.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0