Ultraljud

Var och tog blodprov i morse och åkte sedan hem till Rebecca och snackade skit åt lunch och så var vi bara tvungna att fika lite oxå inte nyttigt men väldigt gott :)
Tack för en trevlig dag!

Vid ett tog jag tåget till söder för att gå på ultraljud på octaviakliniken fick inte reda på så mycket info men har omkring 10 äggblåsor på mellan 9 till 12 mm och jag tror dom ska vara omkring 20mm vid äggplock.
Örebro ringde upp mig efter ca 1 timme och meddelade att jag ska öka hormondosen från 92 IU till 125 IU, samt att jag ska börja med orgalutran vilket ska förhindra förtidig ägglossning.
Ska göra ett nytt UL på fredag igen och då får vi se vad som händer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0