Svider!!

Så sitter man här med svidande mage. Har precis tagit mina sprutor för i dag. Mitt första rör med Puregon börjar ta slut så gissar på att jag får börja på nästa imorgon. Vilket bara bevisar att det går framåt även om det kanske inte känns så alltid. 
 
Fy vad det svider!! hemsk spruta. riktigt seg att sticka sig med oxå får ju ta i så mycket för att den ska går igenom huden. Varför kan det inte vara en lika bra nål som på puregon pen för? 
 
Vilket snurrigt inlägg det här blev men är ju lite snurrig hela jag förnärvarande.
 
I morgon är veckans sista arbetsdag i alla fall får lite sovmorgon på fredag innan jag måste åka in till stan för ett nytt UL :) Funderar på att åka komenalt hela vägen denna gången går ju riktigt smidigt med buss och sen pendel bara. I morgon ska jag ju lämna bilen till min kollega så bli att promenera från gymmet till tåget och åka tåg sen buss hem tror jag :) Vem vet om det är fint väder så kanske jag går av lite tidigare och går en bit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0