Sprutdag 8

Andra UL i dag då.. Hade betydligt fler äggblåsor på höger sida omkring 15-20 skulle jag gissa på. Dom var på mellan 8 och 19 mm. Sämre var det på vänster bara 4 äggblåsor som var lite mindre.. 
Så blir äggplock på måndag :) ska ta en lite lägre dos puregon i kväll 100EU istället för 125 och så ska jag ju även ta orgalutran sprutan ikväll. Och i morgon kl 22.00 ska jag ta ägglossnings sprutan och på söndag är jag helt fri från mediciner :) Skönt att slippa sprutorna. 
På måndag kl 8,15 så ska vi vara på fertilitetsenheten i Örebro för äggplock!
 
Och efter detta förljer då en tid med massa väntan. Föst vända för att se om några ägg kunde befruktas och sen efter återföring så få man vänta i evigheter innan man kan ta ett gravtest för att se om det har lykats.. 
 
Åhh nu är det så nära vill så gärna att detta ska gå vägen! 

Kommentarer
Postat av: Jane

Oj vad många ägg det var på ena! Dem var inte rädd för att du blir överstimulerad? Så då har jag gett mig tillkänna här! Är en av dina hemliga följare :) Håller tummarna <3 Kram!

Svar: Nej verkade inte som det dom sa bara att det såg bra ut.. Så speciellt oroliga verkar dem inte bara :)
varlangtanefterbarn.blogg.se

2012-10-20 @ 11:57:39
URL: http://fairytalebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0