Sprutdag 6

Ja då började man med orgalutran sprutan igår och den var inte rolig! Var betydlig trögare att trycka in och efter att jag tagit den så sved det så in i helvete!! Gjorde riktigt ont! Men men bara att le och se glad ut.

Är fortfarande sjukt trött och seg i huvudet.. Men annars känns det okej. Dock så var jag på gymmet i dag och när jag körde mage så gjorde det ont i höger äggstock liksom drog och hade sig så fick snällt abryta och skippa mage helt enkelt .känns lite obehagligt när det känns som om man ska dra av äggstocken från äggledaren eller hur jag nu ska beskriva det.
Får helt enkelt lyssna på kroppen och köra sånna övningar som inte gör ont :) huvudsaken är ju att jag tränar överhuvudtaget:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0