Sprutdag 4

Då var det fjärde dagen med sprutor ska snart ta den fjärde. Är extremt trött och seg i huvudet känns som huvudet inte hänger med riktigt med det är väl alla hormoner. Har varit dålig i magen imorse men det blev bättre framåt 12 tiden så var väl något olämpligt jag hade ätit skulle jag gissa.. Annars så mår jag bra :)

Imorgon är det dags för blodprov och ultraljud hoppas på att det hat hänt något. Och att man inte är överstimulerad. Hoppas bara att det ska gå vägen nu så det blir äggplock med många fina ägg och självklart att många bli befruktade. Sen vill jag självklart att jag ska få plus på Stickan :)

Nej nu blir det att äta mums mums (ungefär så känns mitt huvud i dag) och glo på någon dålig film ;) hehe

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0