Slut för denna gången

jaha så är det inget mer med IVF på ett tag. Ska ha en mens emellan innan jag börjar med hormonerna igen lite höger dos från början så jag förhoppsningsvis få ut fler ägg denna gången. Och så får vi hålla tummarna för att dom befruktas med ICSI.. 
kommer börja med hormoner i början av dec igen så blir det väl äggplock veckan innan jul och det går som det ska.. 
 
Känns tungt att få ännu ett bakslag.. Blir det aldrig våran tur???
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu håller på att smälta bakslaget och försöker fokusera på det positiva
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cohen

ledsen att höra vad som hänt =/ jag var livrädd för det också, men 1 av 5 överlevde och jag är sååå tacksam, annars verkar det som att de flesta man läser om får både 1 och 4 befruktade embryon..

hur ser planen ut nu då, hinner ni köra igång igen innan juluppehållet? :)

2012-11-28 @ 20:05:22
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0