Blöder!! ;)

I morse när jag vaknade och gick på toa så kom precis mensen vilken tajming :) Vilket alltså betyder att jag ska börja med sprutorna i morgon kväll :) Och då ska jag ta blodprov och ul på Tisdag!
 
Tog och ringde oxbackskliniken för att tala om vilken dag jag börjar och För att kolla när det är dags för ul och blodprob. Men det visade sig att min läkare är bortrest hela veckan så Fick ta och ringa till örebro istället  för att få göra ul där istället. Jaja jobbig att åka dit men har ju ändå varit tvungen att vara ledig från jobbet så det spelar inte så stor roll tänkte  jag. Rinde i alla fall till örebro för att boka en tid. Dom hade som tur var telefon tid precis då jag bestämde mig för att ringa  :) Fick nr ett i kön och tänkte att det här går väl fort haha skojjar ni eller? 20 min fick jag sitta i kö! Fy tänk om man fått nr 5 eller 10! Hade fått sitta resten av dagen!! Jaja fick i alla fall prata med en kvinna där som sa att jag kunde få göra ul på oktaviakliniken istället och att hon skulle ta och faxa över en remiss och så sa hon att läkaren där brukade ringa upp och boka tid med patienten ganska snabb men om hon inte hade ring innan måndag så skulle jag ringa henne och bestämma en tid.. Fick även ordination att ta mina sprutor kl 21.00 på kvällen då detta passar bättre men ägglossningssprutan sen, så jag gör väl snällt som dom ordinerat även om jag egentligen inte tycker att 21 är en bra tid 18 hade varit bättre :) Men jag vill ju verkligen att detta sak funka så det funkar ändå. 
 
Så det var ju skönt att allt löste sig :) 
 
Hon ringde mig från octaviakliniken har fått tid kl 14,00 på Tisdag :) Super då var det lilla hindret ur vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0