Twilight Maraton!

Igår så var jag och min kära vän Rebecca p twilight maraton alla fem filmerna på rad :)

Vi började med sushi lunch inne i stan innan vi gick till bion för att ställa oss i kö kom dit ca 45 min innan filmen började och det var väl ca 300 personer i kön vissa hade tydligen köat sen nio på morgonen!
Det var sjukt kallt att stå där och köa och fötterna känns som om dom satt fast i isblock.. Men men tillsist blev vi insläppta och då fick man en påse med en cola, en påse popcorn och en kyckling wrap :) och sen var det att leta platser vilket vi inte behövde hittade helt suveräna platser på balkongen gott om benutrymme och just där var det bra lutning så inga huvuden som störde :)
Sen var det filmerna med ca 10 min paus emellan och mellan andra och tredje så fick man en sallad och en cola till :) fast jag och Rebecca valde att gå till donken och köpa mat :)

Vid halv ett började den sista filmen och den var sjukt bra älskar alla filmer! Ingen av dem är ju dålig..

Allt slutade vid halv två så då knatade vi till bussen och åkte till mälarhöjden där vi ställt bilen riktigt smidigt ..

En bild från salongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0