Julklappar och fika

Imorgon ska jag iväg med C för fika och shopping i skärholmen :)
Och tänkte passa på och köpa alla julklappar som kan köpas redan nu på engång när jag ändå är iväg så slipper man stressa över det sen.. Kör ju igång med en IVF försök nr 2 i början på december så vill kunna ta en sak i taget och inte börja stressa över julklappar då.. 
 
 
Börjar längta efter att få julpynta här hemma är ju så mysigt med ljus och så i fönstren :) 
Påbörjade en riktigt storstädning här hemma i veckan tog en våning och höll på i 5 timmar men rent blev det ska ta dom två resterade i veckan oxå skönt att dom är betydning mindre. Sen tänkte jag gå igenom vad som behövs köpas i förvarings väg som korgar och så nu ska jag få orning på röran som lätt blir här hemma annars.. 
 
Kom på att jag ska passa på och köpa en förvarings burk till tvättmedel jag köper ju en stor tunna på hemkörning som räcker minst 1,5 år skulle gissa på ännu längre och vill inte ha hela den stående i badrumet så tänkte ha en fin burk att ha tvättmedel i så fyller man på den.. 
 
Nej nu ska jag ta och rulla köttbullar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0