Dag 3

Har precis kört igång med Lchf igen efter ett längre upphåll har gått upp ca 9 kg vilket inte alls är bra då jag ska börja med första ivf försöket innom en snar framtid.

Hoppas jag hinner gå ner 5-6 kg ialla fall innan det är dags för första försöket.
Dock har jag inte tagit mig till gymmet dom har sommar tider nu och har stängt mellan 12 och typ 15 varje dag och det är oftast då jag passerar där. Men i morgon ska jag träffa en kompis efter jobbet och när jag är klar där så tänte jag försöka åka till gymmet och köra ett pass.

Dagen har i alla fall varit jobbig har haft ont i huvudet och mått illa men nu har det släppt i alla fall och jag har även testat med ketosticks och det visar att jag har ketoner i urinet så det är ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0