sprutdag 9

Harju helt glömt skriva hur det gick igår på VUL och blodprovet..

kom till södertälje sjukhus vid 10 i 7 och fick nr 3 i turordningen så när kl vart halv 8 så kom jag in nästan direkt så var klar 08.34 och då gick jag ner till oxbackskliniken och han Inter mer än sätta mig i soffan så var det min tur. VULet såg bars ut ca 25 äggblåsor vissa större än andra :)
sen var det bara att vänta på att kliniken skulle ringa. och det gjorde dom vid tre och berättade då att jag ska fortsätta med puregon och organutran i två dagar till och sen ta ägglossning sprutan på onsdag alltså imorgon och äggplock blir på fredag :)
vilket blir perfekt då jag kan ta det lugnt i helgen..

är på sprutdag 9 i dag och är svullen trött och känner mig allmänt konstigt skönt att det är sista dagen i dag..

nu är det bara att hålla tummarna att vi får ut många ägg och att dem blir befruktade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0