Sprutdag 4

I dag är det dags för 4de sprutan och i morgon bitti är det dags för första VUL.. Hoppas att allt ser bra ut med många äggblåsor!
 
Det jag hittils känner av är att jag är väldigt trött precis som förra gången. Har även börjat känna av höger sida när jag reser mig för hastigt det lixsom spänner och drar då.
 
Har även fått mitt första blåmärke av sprutorna men det gör inget, klarade mig ifrån det helt förra omgången!
I morgon kör vi igång med oranutral sprutorna oxå, dom är inte alls roliga att ta svider och är tröga att sticka in.. 
Med det är det värt om vi får till många fina ägg som desutom bli befruktade.. 
 
Bloggar igen senare.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0