Sprutdag 1

Första sprutan är nu tagen.. Gick väldigt smidigt dock tar det fortfarande emot att sticka sig själv med nål, men det är väl som det ska. Började på 100 UI denna gången lite högre än förra gången dom hoppas få ut fler ägg denna gången. Första vul är inbokar till fredag kl 07,00 enda tiden dom hade så har fått ta ledigt från jobbet då jag börjar kl 06,00 men det är det helt klart värt!!

Nu ska jag börja göra mig klar för natten ska ju som vanligt upp 04,30 eller brukar inte ta mig upp ur sängen förrän 04,45 men det gör intet :)

Juste ska på anställnings intervju för ett extra jobb på onsdag. Tänkte att jag kan ju jobba ett par timmar extra varje månad då jag slutar tidigt på dagarna :) extra pengar är ju aldrig fel!!

Nej nu ska jag sluta skriva

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0