Sliten

Urs är verkligen inte på topp i dag ont i magen och så mår jag illa, trött och hängig men men det blir nog bättre det med.. Råkade desutom ta för stor dos medecin i dag så blir full typ började susa i öronen och vart vinglig och yr samt svårt att hänga med i vad som hände väldigt obehagligt men hade inte ont i alla fall hehe.. 
Man lär av sina misstag råkade dosera som med alvedon alltså tog jag txå tabletter på engång vilket man alltså inte skulle göra.. 
 
Sambon är på julbord just nu, jag valde att stanna hemma kände att jag inte orkade och tur var väl det för det strulade till det för dom för stället dom skulle vara på hade strömavbrott så dom fick åka till ett annat ställe inte kul och specielt inte när man inte mår bra och har städingt ont och illamående.. Sitter istället och kollar på karate kid och käpar med att få i mig två liter dryck.. Fick ett sms från sambon som uppmanade mig till att dricka och äta frukt för vitaminerna och så vila.. Han kan vara bra söt i bland :)
 
nej nu ska jag kolla klart på filmen samt ta ett par alvedon till.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0